Przeczytaj zasady korzystania z forum!

Jesteś tu nowy? Tutaj znajdziesz zasady pisania postów i możesz się przywitać! Dodatkowo jeśli masz jakieś pytania i nie wiesz od czego zacząć swoją przygodę z triathlonem to miejsce jest dla Ciebie.

Moderatorzy: elim, Pyra

Przeczytaj zasady korzystania z forum!

Postprzez nodun » 05-07-2013, 10:41

Na początku pamiętaj, że jako nowy użytkownik możesz pisać tylko w dziale dla początkujących, pozostałe działy są dla Ciebie widoczne ale możliwość pisania w nich zostanie odblokowana po napisaniu przynajmniej dwóch postów w „Strefie dla początkujących” – a więc przywitaj się i napisz coś o sobie i udowodnij nam, że nie jesteś złym botem :-)

Regulamin forum, na którego przestrzeganie zgadzasz się poprzez rejestrację w xTRI.pl:

1. Na forum, tak jak i w zyciu codziennym, a także w całym internecie, obowiązują standardowe zasady przyzwoitego zachowania określane mianem netykiety. Zapoznaj się z nimi tutaj (http://pl.wikipedia.org/wiki/Netykieta) i weź je do serca.

2. Zakaz umieszczania zdjęć powszechnie uznanych za obraźliwe (pornografia, zboczenia, itp).

3. Zakaz umieszczania tego samego postu na kilku forach.

4. Tematy niezgodne z tematyką danego Forum będą przenoszone do odpowiadających tematyce, zamykane, lub całkowicie usuwane.

5. Tematy zdublowane (o tej samej tematyce) będą kasowane - skorzystaj z opcji szukaj zanim rozpoczniesz nowy temat.

6. Posty bezsensowne lub bardzo odbiegające od tematu będą usuwane.

7. Treść tematu powinna świadczyć o jego zawartości. W przeciwnym wypadku licz się z moderacją lub nawet usunięciem tematu.

8. Moderatorzy i Administrator mają prawo do usunięcia postu, który obraża w jakiś sposób innych użytkowników.

9. W ekstremalnych przypadkach dostęp do forum będzie zablokowany (ban).

10. Zakaz prowadzenia prywatnych wojen.

11. Zwalczane będą wszelkie przejawy chamstwa.

12. Użytkownik nie może używać takiego samego avatara jak Administrator lub Moderatorzy a także podawać się za Administratora lub Moderatora.

13. Zakaz używania przekleństw i wulgaryzmów (nie tylko w języku polskim). Mowa tutaj również o wygwiazdkowanych (***) słowach.

14. Uwagi o błędach ortograficznych czy interpunkcyjnych, oraz wszelkie słowne utarczki załatwia się prywatnymi wiadomościami (PM) - nie zaśmiecamy tematu.

15. Zakaz stawiania ultimatum Administratorowi pod groźbą blokady dostępu do Forum.

16. Na Forum nie można zamieszczać reklam innych For.

17. Moderatorzy i Administrator mają prawo do zamknięcia tematu w przypadku gdy jego autor dowiedział się tego, czego chciał, lub dyskusja odbiega od początkowych założeń (tzw off-topic - OT).

18. Sprawy typu \"przyślij też do mnie na moj_mail@adres.pl\" załatwia się prywatnymi wiadomościami (PM). Posty tego typu będą usuwane.

19. Wszelkie przejawy nabijania postów będą skrupulatnie zwalczane. Rozumie się przez to również posty typu \"Gdybym wiedział to bym Ci powiedział, ale nie wiem\".

20. Zabrania się aktywnego używania dwóch lub więcej kont przez jedną osobę lub specjalnego zakładania kolejnego konta, aby uniknąć nadzoru.

21. W razie pytań użytkownik kontaktuję się najpierw z Moderatorem danego działu, a dopiero później (w razie nieotrzymania odpowiedzi /nie jej braku/) z Administratorem. Administrator nie odpowiada na pytania, które powinny być kierowane do moderatora danego działu.

22. Niedozwolone jest zwracanie uwagi innym użytkownikom, że złamali regulamin (oczywiście mowa o poście jedynie z taką treścią, jako dodatek jest to dozwolone). Jeżeli chcesz zwrócić uwagę Moderatora na niewłaściwy post - użyj PW.

23. Nie będziemy tolerować analfabetyzmu. Nie chodzi tu o czepianie się ort'ów, lecz skrajne przypadki. Post ma być w miarę czytelny i zrozumiały. Zdania oraz nazwy własne pisane z wielkiej litery, ze znakami interpunkcyjnymi i spacjami po nich (a nie przed nimi). Jeśli ktoś chce pisać posty bez polskich znaków diaktrycznych, to nie stanowi to żadnego problemu, lecz zasady ortografii i interpunkcji nadal obowiązują. Należy również być konsekwentnym.

24. Osoby działające na niekorzyść forum otrzymują bana.

25. Forum to nie ściana reklamowa. Jeżeli chcesz reklamować swój biznes, produkt, usługi - rób to z głową. Nie wklejaj linka z wielkim zaproszeniem do swojej "trenerskiej" strony www - takie posty będą usuwane. Zamiast tego zadbaj o swój profil - uzupełnij pole "strona www", poinformuj użytkowników forum skąd jesteś zamieszczając stosowną informację. W podpisie umieść swoje imię i nazwisko oraz rodzaj oferowanych usług. Przede wszystkim przedstaw się w dziale "Strefa dla Początkujących". Jeżeli chcesz nawiązać współpracę marketingową z xTRI.pl skorzystaj z działu kontakt.

Powyższy punkt dotyczy także działu Wydarzenia. Posty informujące o przedsięwzięciach bezwzględnie muszą być skonsultowane z administracją xTRI.pl.

25. Zabrania się używania loginów obrażających innych użytkowników forum. Zabrania się także wybierania loginów w postaci adresów internetowych.

26. Na xTRI.pl panuje nakaz tworzenia "osobowych" userów. Nazwa użytkownika to nie kolejne miejsce w które możesz wkleić reklamę. Biznes (sklep/warsztat), organizacja (klub czy związek) lub marka odzieży nie mogą być użytkownikami forum. Szef sklepu (np. jkowalski), prezes, działacz, zawodnik, trener, sprzedawca - jak najbardziej.

27. Zabrania się wysyłania do użytkowników wiadomości mailowych oraz prywatnych o treści komercyjnej.
Avatar użytkownika
nodun
Admin
 
Posty: 1516
Dołączył(a): 04-06-2010, 02:16
Lokalizacja: Szczecin

Powrót do Strefa dla początkujacych

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron